Grbavac: Igrači, koje sam do jučer gledao na televiziji i divio im se, sada su mi konkurenti na terenu

Gost današnje sportske emisije „Treća četvrtina“ bio je Josip Grbavac, igrač Rukometnoga kluba Izviđača i student treće godine Fizičke kulture FPMOZ-s Sveučilišta u Mostaru.

U svome gostovanju, Grbavac se osvrnuo na Svjetsko rukometno prvenstvo u Francuskoj i igru Hrvatske reprezentacije.

Opisao je i svoju karijeru koju gradi u RK Izviđač i koliko je zadovoljan klubom.

"Igrači, koje sam do jučer gledao na televiziji i divio im se, sada su mi konkurenti na terenu i to mi predstavlja izuzetnu čast", rekao je Josip Grbavac.

Komentirao je izjavu bivšega reprezentativca Nikše Kaleba, koju je dao za radio Treći o igri Hrvatske mlađarije na Svjetskom prvenstvu te je istaknuo kako je zadovoljan koliko studenti Sveučilišta u Mostaru prate prvenstvo.

Branka Dijaković / Treci.ba

Objavi komentar

0 Primjedbe