Ljubuški poljoprivrednici žele na lokalno tržište plasirati jedinstveni domaći proizvod - mladi ljubuški krumpir

U petak je prostorijama Javne Ustanove Razvojne agencije ŽZH - HERAG u Poduzetničkom Inkubatoru HiPod bio upriličen sastanak između proizvođača mladog krumpira, članova P.Z. Plodovi zemlje iz Ljubuškog, te predstavnika nevladine organizacije CERD iz Banja Luke.

Organizator sastanka je zajednički program Europske unije i Njemačke Vlade za lokalnu samoupravu i ekonomski razvoj u BiH -EU ProLocal kojeg sprovodi GIZ.

Cilj je na lokalno tržište plasirati jedinstveni domaći proizvod, mladi ljubuški krumpir, prepoznatljiv po svojoj kvaliteti i vremenu dospijeća na tržište.

Pod jedinstvenim brendom “Domestica” kreiranim od strane CERD Banja Luka, plan je da se prve količine ovog proizvoda nađu na policama nekoliko supermarketa u BiH već u Svibnju i Lipnju ove godine.

Iako svi proizvođači, članovi zadruge, imaju proizvod upisan u fitoregistar, te su stekli i certifikat o zaštiti geografskog porijekla mladog ljubuškog krumpira, realizacija ove aktivnosti zahtijevat će dodatno nadilaženje mnogobrojnih prepreka, od logistike preko pakiranja, te naporan rad svih sudionika spomenutih u uvodu.
HERAG.ba

Objavi komentar

2 Primjedbe

  1. Zar ovi beskicmenjak pored zarkica jos radi zemlju putujuci iz ljubuskog do vojnica svakodnevno a kumpire prodaje po 20 feninga i isplati se xexe

    OdgovoriIzbriši
  2. Administrator je uklonio komentar.

    OdgovoriIzbriši
Emoji
(y)
:)
:(
hihi
:-)
:D
=D
:-d
;(
;-(
@-)
:P
:o
:>)
(o)
:p
(p)
:-s
(m)
8-)
:-t
:-b
b-(
:-#
=p~
x-)
(k)