Totić: Sloga me spasila

“Nisam mogao vjerovati kada je došao poziv iz Rijeke, ali sada sam tu i na meni je da se dokažem i izborim se za svoje mjesto”, rekao nam je 21-godišnji Mostarac Nikola Totić, koji je ove zime potpisao za lidera Prve HNL.

Zanimljiv put imao je lijevi bek Nikola Totić. Njegovi su iz Zenice, ali on se rodio u Mostaru i tamo se, u Branitelju, krenuo baviti nogometom. Zatim je u ljubuškoj Slogi stekao drugi hercegovački angažman, da bi onda dočekao poziv iz hrvatskog trećeligaša Krka…, gdje ga je primijetila Rijeka.

– U Branitelju sam prošao sve seniorske kategorije, ali kada sam stigao do seniorskog ranga, trener mi jednostavno nije vjerovao, rekao nam je Totić, koji je s Rijekom ove zime potpisao do kraja sezone.

– Istina, bilo je onda u kadru dosta kvalitetnih momaka na mojoj poziciji, ali eto, ispalo je kako je ispalo. Pozvali su me zatim iz Novigrada, gdje sam zadovoljio, ali zbog problema s papirima nisam mogao ostati, tako da sam se vratio u BiH, gdje sam novu priliku dobio u Slogi. Jako sam zahvalan gospodinu Miri Rašiću, jer su me uzeli kada sam bio nigdje, a do isteka prijelaznog roka ostalo je bilo par dana.

Istra mu je bila suđena pa je sljedeći korak bio NK Krk.

– Posredstvom trenera Damira Milinovića, a i zahvaljujući rođaku koji živi na Krku, došao sam u NK Krk, gdje sam se dokazao, zahvaljujući čemu je došao i poziv iz Rijeke. Nisam mogao vjerovati kada se to dogodilo, ali sada sam tu i na meni je da se dokažem i izborim se za svoje mjesto u momčadi.

Rijeka je proljetni dio sezone otvorila karakternom partijom u Gradskom vrtu, gdje je tim Matjaža Keka na preokret Osijeka odgovorio novim preokret i tako pobjedom 3:2 zadržao plus šest u odnosu na Dinamo.

– Protiv Osijeka smo pokazali pobjednički mentalitet i svima odaslali jasnu poruku da namjeravamo ostati na prvom mjestu. Ja nisam bio u kadru radi papirologije, budući da sam tek nedavno potpisao, a hoću li se uskoro izboriti za svoje mjesto…, odlučit će trener, a ovisit će i o meni. Imam jaku konkurenciju na lijevom beku, jer sve su to igrači s velikim prvoligaškim iskustvom, ali svjestan sam da je na meni da se nastavim dokazivati. Stigao sam spreman, a zatim u mjesec i pol dana s Rijekom prošao pripreme, tako da s te strane nisam zabrinut, zaključio je Totić.

Objavi komentar

0 Primjedbe