Grbavac parlamentarcima: Mi ćemo svoje dobiti s vama ili bez vas! Ako je nekoga stid da se objavi njegovo ime u registru, zbog čega ga nije stid da prima pare?

Predsjednik Udruge "Zaboravljeni branitelji" Drago Grbavac u svojstvu predstavnika branitelja obratio se zastupnicima u Zastupničkom domu Parlamenta Federacije BiH. 

On je rekao da je odluka Odbora za pitanje branitelja kupovina vremena, jer parlamentarci sve mogu riješiti za sat vremena. Istaknuo je da se branitelji ne slažu s registrom ministra Salke Bukvarevića

Dodao je da su građani FBiH birali parlamentarce u Parlamentu FBiH, poručujući im da to ne smiju zaboraviti. Grbavac je rekao da on od FBiH nije dobio ni marke, pitajući zastupnike ima li uopće pravde za bivše branitelje. 

"Spreman sam za ove ljude dati sve što mogu. Mi ćemo svoje dobiti s vama ili bez vas. Mnogo puta smo govorili Salki Bukvareviću da nam kaže šta ne valja i mi ćemo to izmijeniti. Vi govorite da nema novca, a ja vas pitam kako nema novca", rekao je Grbavac. 

Vlastima je poručio da moraju objaviti registar branitelja i javno reći ko je ubačen u registar u kojem se ne bi smio uopće nalaziti. Parlamentarcima je podvukao da se ne dovedu u situaciju da nose ljude na duši. 

"Na svijetu ne postoji država koja se ovako odnosi prema bivšim braniteljima. Ako je nekoga stid da se objavi njegovo ime u registru, zbog čega ga nije stid da prima pare", kazao je Grbavac dodajući da je potrebno izraditi novi registar. 

On je rekao da dobro zna koliko je branitelja iz Ljubuškog na terenu i da bi sasvim logično bilo da može pristupiti registru i vidjeti ko je bio na terenu u Ljubuškom. 

"Ja sam ponosan što sam branio ovu državu. Nemam razloga da se toga stidim. Danas trebate riješiti ovaj problem. Ko god misli drugačije neka izađe ispred zgrade Parlamenta FBiH i to kaže ljudima koji se nalaze ispred", rekao je on. 

Bukvarevića je pitao i zbog čega niko od predstavnika bivših branitelja nije pozvan na današnju sjednicu parlamentarnog odbora. 

"Molim vas u ime ovih ljudi koji se nalaze ispred da se ovo riješi. Ako ovo ne riješite, ja bih volio da sve bude uredu i da ne bude nikakvih incidenata. Razmislite o tome", rekao je Grbavac poručujući zakonodavnoj vlasti da ne treba ništa pitati Vladu FBiH.

Klix.ba


Objavi komentar

0 Primjedbe