Grbavac: 20 i nešto godina nas varaju i lažu, ne krivite ljude koji nisu ništa krivi

Povodom masovnih prosvjeda diljem Federacije BiH bivših pripadnika HVO-a i Armije BiH, gosti Dnevnika 3 na FTV-u bili su federalni ministar za pitanja branitelja i invalida Salko Bukvarević, predsjednik Koordinacije braniteljeskih udruga Armije RBiH Šerif Patković i predsjednik udruge "Zaboravljeni branitelji BiH" Drago Grbavac, piše Šipovača Portal.

Bukvarević i Patković optužili su branitelje da su svojim prosvjedima nanijeli velike štete društvu i ugrozili živote putnika, te za inzistiranje na zahtjevima koje je, po njihovim navodima, nemoguće ispuniti. 

- Mentor Drage i Marušića je bivši ministar Helez i to mi svi znamo - optužio je Šerif Patković Grbavca i ostale branitelje za politikanstvo tako usmjerivši tijek rasprave u željenom smjeru. Nije se Patković tu zaustavio, nego je tijekom rasprave iznio još niz optužbi na račun braniteljske populacije, koja se prosvjedima bori za ispunjenje svojih zahtjeva.

Inače, Šerif Patković javnosti je poznat kao poratni biznismen i ovisnik o državnim jaslama koji se obogatio preko leđa braniteljske populacije i otac sina čija je braniteljska zadruga prošle godine kasirala čak 49.000 KM pa stoga javnost i ne čude njegove izjave.

- Sve patriote Bosne i Hercegovine pozivam da ne nasjedaju na provokacije Drage Grbavca i ostalih koji žele napraviti totalni nered u našoj državi - kazao je Bukvarević. 

- Nikad nisam bio član niti jedne političke stranke. Niti ću ikad biti prodana duša niti me more kupiti. Salko Bukvarević je meni u Mostaru govorio da se mi priključimo nekome pa da ćemo imati sve, a to mi je isto govorio i Božo Ljubić. To javno kažem i za to sve imaju svjedoci - odgovorio je Grbavac te najavio mogućnost tužbe protiv resornog ministra za izrečene navode.

- Javno se odričem braniteljskog dodatka ako je to cijena da ovi ljudi dobiju to. Ja sam tu s njima i ne mogu ih izdati - istaknuo je Grbavac.

O nastavku braniteljskih aktivnosti predsjednik 'Zaboravljenih branitelja' je kazao: - I sutra ćemo biti, i kad god treba, a Parlament neka zakaže sjednicu i neka se o našim zahtjevima raspravlja i ljudi će se povući. Nemojte kriviti ljude koji nisu ništa krivi, 20 i nešto godina nas varaju i lažu, a mi bi samo htjeli da proživimo ovo što imamo života u miru.

- Neće nas zavaditi i razdvojiti Armiju BiH i HVO. Mi smo zajedno i jednako nam je teško - zaključio je Drago Grbavac.

Emisiju možete pogledati OVDJE

Objavi komentar

0 Primjedbe